iUpdate

2013-01-24
18:40:00

Kontors jobb nackdelar...

Haha redan 10dagar efter så gör man en inlägg med nackdelar.

 Det största nackdelen med kontors arbetet som jag märkt är att man sitter hela dagarna på en stol och glor in i skärmen. Igår efter att jag gick ut och skulle hem så hade jag så jäkla ont i ryggen aså, men det var mest för att jag satt fel och inte som man borde göra.

För att man ska ha en mer hälsosamare liv så är det så klart viktigt att man tränar vad som helst, typ drar till gymmet,dra ut på prommenad och inte drar hem där man försätter sitta och glo i datorn.

Eftersom jag slösat ett par k de senaste dagarna så är det lite svårt och tränna nu men räknar snart när jag fått ihop 10k så blir det och köpa en gymkort 100%, och då helst en sån som gör att man kan tränna på alla deras gym så kan jag ju dra till gymmet under rasten men också på kvällen senare...

Om det finns nån mer nackdel med detta mer så är det väll att de flesta glor i datorn 95% av kontors tiden eller något liknande. Visa har ju riktigt bra syn men datorn försämrar ju väldigt mycket syn villket jag märkt redan i 7an.
Har liksom suttit bara vid datorn kört spel, lite webbdesign och chattat osv (geeek xD).


Men har i alla fall märkt att det finns olika övningar också hur man kan förbättra sin syn om det skulle bli så att man får dåligt syn. Kommer kanske göra en inlägg senare om det..

 

Det var väll något från mig, blir dra och jobba på en hemsida nu så ska jag lägga mig lite tidigare ikväll kanske.. :)

pööss

Kontors jobb nackdelar
Taggar: Nackdelar, gymmet, hälsosamare, jobbet, kontors, liv, prommenad, röra på sig, syn, träna, träning;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: