iUpdate

2013-01-10
14:58:39

Yeaah
OMG , seriosly jag börjar älska hur 2013 börjar.
2011 och 2012 har varit skit av olika anledningar.

Sista dagarna under 2012 gick jag omkring och sålde en av tjänsterna till en restaurang.
2013 för några dagar sen accepterade jag till samarbette med en frilans webbdesigner.
Idag accepterar jag första tjänsten och göra för han. 

Bestämde inget pris själv , utan lät han bestämma till en börja bara vad han ska betala mig.
Ska jag vara seriös så vill jag tjäna pengar så klart men tycker ändå det är viktigare att de litar på mig och ser hur bra jag är och ger mig fler tjänster.
Sen så verkar denna person rätt shyst.
 
 
 
 
Juste eftersom jag inte gjort så många inlägg på det senaste tiden så kommer några grejer med det hära.
Fr.o.m. 14.jan kommer det komma mer inlägg från min sida. ;)
 
 
 
 
Daamn jag vill ha en av såna här små katt djur Tiger,Jaguar,Panter,Lejon.
Så söta när de är små. När de blir stora så blir det helt enkelt "Run for your life man"!
:)
 
Taggar: 2012, 2013, Tjänster, frilans, pris, sålda, sålde, webbdesigner;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: