iUpdate

2013-01-21
21:55:35

Wow, seriöst?

Daaamn... Seriöst hur orkar advokater läsa avtal som är stora som bibel och koran tillsammans.. -.-
Själv så håller jag på och ge upp efter att läst 4..5 a4 sidor. Kvar typ 5sidor minst...
Seriöst om jag inte gillar samarbets avtalet och de försöker lura mig på något, just shoot me please för att jag slösade tiden...

Lite om mig de de senaste veckor. Börjar bra riktigt bra, det är så här ett år ska börja.

Varit rätt tufft 2011&2012 vad som hänt.. Måste varit sämsta åren som jag haft i mitt liv...

Men som sagt går rätt bra nu jag har lärt känna lite nya personer som är egenföretagare.
Fått 2feta papper med uppgifter vad jag ska göra (skulle bli 1uppgift egentligen haha) aja skönt ändå. 2hemsidor håller på och göras för min företag presentations sida + en till hemsida (väntar på visa grejer och bli skickade till mig). Resten är grejer jag hjälper en AB webbdesign firma.

Sen så håller jag på att leta efter samarbetten också som sagt.

Har beställt en packet hem med 6-test glasögon dags och fixa nya med tanke på att mina är helt slittna.
Och juste jäklar vad tufft det var förra veckan allt jag sov mån-fre var cirka 15timmar :o
Ser inte som om det blir bättre den här veckan heller. Tror det var något om mig lite snabbt... See ya later...

wow seriöst?
Taggar: 2013, Annat, Företag, Kaparna, Personligt;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: