iUpdate

2012-12-29
22:33:00

Time is money
Nu tar man lite paus och stoppar min online stoppur. :)
 

Så skönt att jag fixat något som jag gillar göra mycket av min tid och som jag tjänar pengar på. Äntligen kan man gilla riktigt "Time is Money" uttalet haha.


Skönt och veta att det jag gjorde för 1månad 6månad eller 1år får jag pengar för nu. :)
Fick ju erfarenhet men visa grejer kan hända att jag lär mig nu också.
T.ex lite av jQuery och javascript villket är ju typ nästan samma men ändå inte. Har fått i uppdrag göra en riktigt hemsida.
Klarar väll rätt bra mycket av det tills man inte kommer till. Contact form
jQuery hover bilder eller kanske CSS3 hover
Bild slider

Går det dåligt så går jag helt enkelt in och köper för $20...$30 redan klara men vill först testa på eget hand. ^^ Deras hemsida kommer vara gjord främst för datorer men ska kanske fixa så att hemsidan funkar bra på mobilen och läsplattan också med tanke på att de var så vänliga och ville kanske till och med samarbetta efteråt med något annat. Har just nu kommit upp i 5tim och 37min, haha lite dum som jag är glömde jag sätta på den efter min paus idag men kom på det typ efter ca15min. ^^

Får se om jag försätter med arbetet ikväll eller kanske blir det imorgon.

Vill rekommendera en YouTube kanal som har riktigt grymt musik som jag lyssnat under tiden jag arbettat nu men också förut när jag pluggade eller bara körde spel.
Hans (eller kanske hennes? xD ) musik genre är typ främst Dubstep. ;)  #Länk#


Taggar: Bild slider, Contact form, Erfarenhet, Hemsida, Is, Javascript, Lär mig, Money, Paus, Pengar, Stoppur, Tid, Time, Time is money, Tjänar, jQuery, jQuery hover;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: