iUpdate

2012-12-23
19:47:00

Teknik och utveckling
Sitter hemma och håller på och läsa om utveckling av datorer och hur det har förändrat oss och kom fram till denna bild när jag började skratta.

Dude sleeping next to a phoneTyckte det var kul för att jag kände igen mig. Inte varje dag men någon gång kan det hända att ifall man skulle gå in rum så hittar man mig sovande på det ena sidan av sängen och laptopen och mobilen i viloläge på andra sidan.

Har på det senare tiden försökt undvika ha det så nära mig åtmonstonde när jag sover för att det har oftast sagts att signaler och annat kan ge personer tumör osv. 

Hur som helst så gjorde jag detta inlägg bara för att dela av med mig denna kul bild. :D
Taggar: Mobiler, Sova, Teknik, Utveckling, mobil;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: