iUpdate

2012-12-27
19:50:00

iPhone ska bli en "riktig" kamera

Ni flesta känner nog till Will.i.am som är en av artisterna från Black Eyed Peas. Men det några kanske inte vet är att Will.i.am är en entreprenör som har kommit ut med en kamera som ska göra om iPhone till en "riktig" kamera.

Det är ett tillägg för Iphone mobiler. Tillägget ser mer ut som ett skal som hela mobil får plats i, den gör att Iphonen tar bilder upp till 14 megapixel. Den har också en blixt som ska avsevärt förbättra bildkvaliten.

Will.i.am sa till den brittiska tidningen 'The Telegraph':
- Du kopplar in din mobiltelefon i vår enhet och vips har du en genius-phone i stället för en smartphone.

De Iphones det funkar för 4, 4S och den nya 5:an.

i.am+
 

Om du vill ha mer info och bildkällan klicka:

HÄR!



Måste också tillägga att detta är mitt första inlägg från min nya bärbara dator. En macbook pro! Det är självklart förra gen, dvs. inte den med retina skärmen. Har använt den nu i ett par timmar och måste säga att jag positivt överraskad. Själv så var jag en person som sa till mig att aldrig köpa en apple dator eftersom det var mer ett märke än en dator. Men jag tar tillbaka mina ord, speciellt efter att alla de nya datorer har win8 som jag själv tycker är riktigt dåligt.

Hoppas att julen vart fylld med trevlig stämmning med nära och kära!!

Taggar: 14 megapixel, 4, 4S, 5, Apple, Black eyed peas, Iphone 5, Will.i.am;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: