iUpdate

2012-12-20
18:55:00

A Haunted House trailer (Paranormal Activity Parodi)
 
Det första man kollade på var så klart titeln "A Haunted House" och första tankar var ju att denna film är säkert av horror genre.
Men efter att jag kollat lite närmare på miniatyrbilden så var jag helt säker på att det är komedi vilket det är.

A Haunted House är en parodi på flera filmer, några av dem är Paranormal Activity och The Last Exorcism. 
Efter att jag sett trailern så fick jag mig en gott skratt och har goda förväntningar.
Men jag hoppas verkligen på att de inte tagit med alla bästa moment in i trailern eller kanske lämnat bara en roligt scen kvar som är roligt som det annars brukar vara. 

A Haunted House kommer ha biopremiär 11 januari 2013 i USA.
Tyvärr så har jag inte kunnat hitta nån datum för Sverige premiär. 
Gör ett nytt inlägg efter att man bestämt datumet.
  
Taggar: 2013, Biopremiär, Film, Komedi, Kommande film, Parodi;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: